Okej, 2 veckor kvar!

Hej Hej Hallå!! (i sann timbuktu anda!!!)

Nu är det alltså 2 veckor kvar tills jag rullar resväskan mot Malmö C för att spendera min sista natt med Kim! (no-homo). Just nu spelas dada life- kick out the empic motherfucker, tror jag den heter. Är det ett sign? glömde nämna att den spelas på p3!! Den är bra, elin visade mig den en gång. Hon har alltid sån bra koll på house music.

Okej, nu hamnade jag på sidospår!

Vad ska man sä? Jag ska blogga på den här bloggen om mitt liv på andra sidan atlanten. Jag ska försöka nämna alla smaskiga details, om jag snokar!! (hehehe ida du fattar, tänk om mamma läser lixxxx)

Asså, gud detta är jätte jobbigt!! att skriva seriöst, jag ska försöka igen.

Jag ska alltså skriva om mitt halvår i USA, Minnesota-Duluth. Jag ska plugga dessa kurser: juridik, juridik, juridik, juridik och marknads-strategi. Jag går inte djupare in på det för jag vet inte riktigt vad det jag ska plugga? Jag vet inte var jag ska bo, så fråga inte!!! för jag blir upprörd då. Det kommer inte bli några frågestunder på denna blogg, bara så ni vet!! Så mainstream kommer den inte bli, den kommer bli personlig, men med en touch av överdrivenhet. Alltid kul att krydda lite på hur bra livet är? (fast jag är skit-skrajj!)

okej, men detta räcker väl än så länge va?

Jag hör av mig så fort det händer något nytt som rör denna resa. Nu måste jag jobba! Eller egentligen inte, men man säger så.


Hittade den första bilden på datan, cool. Gissar på att det är slavens verk?

Kommentarer
Postat av: Sudden "Slaven"

Den är riktigt FET ;)

2011-12-28 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0