DAGEN OUTFIT, do you like my trashed jeans??

Sjöng precis till Tessa (som har ont i ryggen) :"if you're having girl problems i feel bad for you son, i've got 99 problems but your back aint one"
Hon skrattade, det var fan inte igår. Hon måste fixa ryggen, jag klarar inte av hennes butterness. Iallafall, var på fEzt i lördags. Jag njöt över att se andra människor kagstanda (fan man måste bli lyft, och sen dricka ut slangen i 20 sekunder!!), spelade beer-pong och asshole!! Sjukt trevlig kväll, men jag vågar inte supa längre? Enda sen min snefylla/karatefylla har jag varit orolig.. PLus att killarna här har ingen förståelse, så som kim, ting, theresa, mike, ida, elin, lisa, hanna, linnea, linda och alla andra har!!!!!!! Dom uppskattar min fylla!!! (inte elin emmabodafestivalen 2011)-hehe
rule #4 "girls blow, guys finger"
Mr Asshole!!!
Swedish boys!!
Är det bara jag som tycker detta liknar, Dennis, Lisas ex ex ex???? Håll med!!! Kan någon ge mig bekräftelse? Gärna lisa!!

Kommentarer
Postat av: Sleeza

Hahahahaha. Sjukt.



Jag som imma jag läste texten tänkte att det såg ut som hans morbror. Så någon jävla likhet finns det. #skäms

2012-04-04 @ 10:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0