BLAW- so what?

Hej Sötisar!
Har precis skrivit mitt första Busniess law exam, fick ett solid C. Jag är nöjd jag bara får D i alla ämnen för att vara ärlig! Så ett C ska man ju vara äkta nöjd med. Alla mina kurser är komplicerade som kvinnor och tråkiga som poker på tv.
Kim och T är fortfarande i luften, double T är lite bitter för att hon framstår som en alkoholist och besserwisser i bloggen. Men det är hon inte, (fast lite alkis kan hon bli, *fniss*). Jag tycker denna kvinna är bedorande! Jag har lite bilder på iPhonen jag ska lägga upp, när jag har laddat den dvs....
Annars då? Kim och T är fortfarande i luften, helt sjukt! Jag har ju hunnit med det ena och det andra under deras tid, pizza idag natt, sova lite, borsta tändera, pissa, sträcka på benen (hehe).... Gud vad jag inte ser fram emot nästa flygresa ZzzZZzzzZZzzZzzz, men nästa gång har jag min roliga syster med!!! wehoooo

Kommentarer
Postat av: Ting

Nej Inge fler bilder och pinsamheter om mig. Ja kan dock inte säga det tillräckligt. Du är störtskön på att skriva saker!!!! Keep it up! Känner mig rätt bitter ändå. Nu är alla iväg utom jag. Än jobbar jag på en chipsfabrik. USCH

2012-02-15 @ 17:26:37
Postat av: mom

LOVE U!!!

2012-03-11 @ 07:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0