kommer lätt få diabetes

ojoj vad jag trycker i mig laffy taffy på sistonde, gärna banansmak. Smakar precis som banana-skids. Mumma, men det måste bli ett slut på det. Själen mår bra av det, men tänderna och kroppen säger ifrån.
Annars då? Jag rymde precis från min granne, han var sååååå himla dryg. En av dom ska alltid skämta på andras bekostnad och jag blir trött på att. Fan jag tänker inte ta nån skit från nån no-body, så jag ska inte med på festen han bjöd in mig på! just to prove a point..
Idag var jag ute på upptäcksfärd, ida vet vad jag var ute efter. Så då fick jag ta mig ordentligt med kläder. Annars brukar jag bara gå i tjocktröjja bort till skolan, det är ju bara 20 m och palla bära runt på jackan när man väl är inne.
Idag är det Nina Efimovas födelsedag, mina kära mor som jag saknar så mycket! Hoppas du får en bra dag utan några cykelolyckor. Jag älskar dig jätte mycket, vi kanske kan prata på msn snart? PUSS Kärlek från USA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0