livslust upphittad!

nån hittade visst min livlust, tror det var kim och min kära son. Det är däför familjen finns. Jaha, då kankse ni undrar hur gick examet? Jag vet inte... Jag vågar inte uttala mig.
Menmen, idag har tre pers sagt att jag luktar gott. Kan vara för att jag har duschat idag. Hehe, har varit väldigt äcklig på senaste. Hygien är inte min grejj.
Annars då? Tror du inte man sätter frukosten i halsen när man ser att man ska ha lära-känna date med miss african american!! Jag visste det, läraren såg att vi var dag och natt. Jag kommer dö tänkte jag. Men, vi tog en kaffe hon var på bra humör, jag vill inte förstöra det. Det är som att umgås med min syster ibland, man går på tunna glasskivor. Mina samtalsämnen börjar rinna ut, så jag tar helt enkelt upp veckans matlagning duel. Jag biter mig själv i tungan, fan, varför frågade jag. Men hon är lugn som en filbunke, förklara att hon blir så hetsig ibland och att när det börjar urarta kan hon inte hejda sig själv. När hon blir arg så måste hon skrika och tycker ingen som hon tycker måste hon försöka övertala. Jag tänkte direkt, Linnea måste ha varit svart i hennes previous life!!!!!!!!! Mamma och pappa, jag vet att det stämmer! Jag har sett båda sidor.
Här är vi tillsammans, visst ser hon harmonisk ut! Tyler heter hon :) Här dricker vi en kaffe :)
Såhär är jag klädd typ varje dag!! Så jäkla slappt och härligt :')

Kommentarer
Postat av: Kim

<3 friend! oh friiiend!! om 2 timmar åker jag till katsrup, woopwoop! sen ska jag också börja blogga :)

2012-02-14 @ 12:58:35
Postat av: mom

Har inte läst din blogg på ett tag, så no problem vad gäller bilen ! :-) Det ordnar vi ! :-)

Älskar dig och saknar dig! :-)

2012-03-11 @ 08:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0