ojoj

fullt pådrag på skolan idag nu vid lunch tid, kan sätta alla min csn pengar på att det var nån tjockiZ på skolan som fick hjärtinfarkt för det kom ambulans och polis i flera dussin! Ambulanserna låter btw som varulvar som ylar, det gör mig inget för jag är ju team jakob!!! hihi
Föresten, jag kanske är död nu? Det kankse var mig dom hämtade? Jag kankse dog av blackout och stroke över alla läxor och tentor jag har den här veckan? *nyper mig i armen* (konstaterar att det gjorde lite ont och att jag är fullt levande, synd.. hade varit gött att bara försvinna ett tag i äkta emo anda!!!!)
Jag ska tenta av 4 av mina 5 ämnen den här veckan. Ni som känner mig vet att plugga är inte min starka sidor, iallafall inte till duggor hur ska detta gå då? Jag pluggade som en jude till en quizz jag hade idag, men vad får jag? Bara 60% på alla andra quizz har jag fått 80% och inte ens öppnat boken. Ska sluta och plugga, det ger ändå ingen utdelning. Det är ju fortfarande godkänt, så jag ska egentligen inte klaga. Det är inte ofta jag vår godkänt hemma i Växjö... hehe!
hehe linnej!!

Kommentarer
Postat av: Linej

Hahahaha!! Såg de avsnittet igår!! I was like, linej

2012-02-07 @ 14:54:38
Postat av: Kim

blogga mermermermermer!! :)

2012-02-09 @ 12:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0