vart dom än i världen vänder så är vi ändå bästa vänner

Mina egna lyrics till "vart jag mig i världen vänder"
hehe
Kim och T har nu åkt till Australien, äntligen får dom starta sin resa och dom får börja plugga som vanligt folk.. Hehe.. Har varit avundsjuk på dom där hemma så bara suttit och fisit!! Hoppas er resa gick bra, skriv i bloggen om ni överlevde!! kanske i era egna bloggar nu?? men fortsätt kommentera här, tack! det gäller er alla!
Juste, Ting är påväg till sydkorea snart, Seol kanske det heter!! fett, men jag ska ge dig en proper goodbye innan du åker, än är det inte dags din lilla daggmask!!!
Ida är i Å-å-å-åre (Å-å-å-ke) hon åker på sina monster, får nästan marddrömmar för så snabbt åker hon!!! formel 1 på skidor... Vilka troll ida!
Schleset är i NZ, jag vet inte hur man stavar new zeeland? Kanske lite mer bilder?? Jag vill se det vackra landskapet!!!
Ryan, min kineska vän är i USA han spelar mest basket är olyckligt kär? jag fattar inte han, män!
Eftersom min son har requestat lite mer bilder i bloggen fick jag göra mitt bästa idag klockan 1.28 på natten. klockan 1 så blir jag och min roomie hungriga, det enda jag har ätet idag är ju en frukost burris! Så klart man måste äta mer, så vi beställer från domme!! (dominos) dom kommer, tack sa vi. Sen den översta bilden kan ni se min nalle, 9 dollar. Lätt som en fjäder, ingen touch, jag har ju lätt tagit ett baklängeskliv i min tekniska utveckling. (T och Kim, är det såhär det känns att vara er? ;D;D) Mittersta bilden visar mina klubbor jag åt för några veckor sen, ser ni att det är ringpops?? mina favvisar...
Vill ge ida en eloge för att påminna mig om alla hjärtans dag idag, jag menar i skolan har dom ju inte tjatat ut det i flera veckor *hosthost* *jagärensamingenälskarmigjoidagördetmeningenannan* Ida, i love you <3<3<3 du är restskatten från ifjol, får hoppas det är mycket iår!!!!! mommy needs a new car!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

gullesnutteplutte!! <3

2012-02-17 @ 23:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0