Allt jag har/ nu är din min tur

Okej, efter många vändor i magen och tankar i huvudet så har jag nu packat min väska. Nu är det äntligen MIN tur att åka mitt kanske livs resa? 5 månader i drömmarnas land? Jag är iallafall sjukt taggad. Mestadels för att jag nog inte har insett att jag ska vara borta så länge, det känns som jag ska resa i 2 veckor. Det kommer nog slå mig när jag väl är framme.

Annars då? Jo! Jag var ute på en sista utgång, denna gång var det faktiskt sista gången! Deluxe, love it! Skön fylla, skrämde livet ur min systerdotter när jag kom hem (lägger upp sexi bild sen). Är man kräsen blir man utan, vilket sjukt härligt fucking swagging gang! All eloge till dom!

Imon åker jag till Kim, det kommer bli min sista natt i Växjö nu. Känns helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0