det är lugnt ida!

Läste din blogg och såg att ditt lokalsinne briljerade igen! Synd att inte nusan var med, hon är ju känd för att lokalisera sig på okända platser. Det är okej om du glömde vår skype-date, hehe! Men visst man blir ju lite konfurdersam när man ser att du checkar in på en korvmojj 4 minuter innan bestämd tid!!
Annars då? Jag tycker jag har varit lite negg i bloggen, kankse klagat lite för mycket? Men det är ju lättere att hitta på dåliga saker i allt än bra. Men!!! För att skryta lite har jag insett vilken möjlighet detta är för mig, rent shopping-mässigt. Jag har ju en adress här, jag kan den inte utantill men det har jag. Vilket ger mig en oerhörd fördel när det kommer till..........wait for it.....nät-shoppping!!!!! forever 21, american apparel osvosv... Top Notch killen har ju självklart gått lös på Ralph Lauren grejjer. Han la ut värsta anledningar varför, pike dit skjorta dit.. jaja sa jag.
Fick prata lite med min lillasyster igår! I miss you!! Jag var inne på hot-topic, vilken högljudd affär! köpte lite stuff, if you know what i mean ;);)
Jag kan föresten officelt kalla mig american idag, eller amerikansk.. Jag har på mig sweatpants till skolan, no shame alla har det. Jag känner mig nedstrirrad när jag hade mina vanliga kläder, man vill ju vara unik men ändå respektera ett lands kultur.
Köpte nya jeans och LOVE PINK brallor igår, hihi!!!
Livet är väl bra härligt, bortsett från lukten i min lägenhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0