dont sweat the small stuff

Linnea Egonsson; rubriken är tillägnad dig!!
Gick över till grannen, (som är exakt som killarna från Big Bang Theory, känner mig som Penny!!) Fick min första red mug :) *happy* (okej, the truth? jag drack vatten ur den....)
Asså, hur gör jag så att bilderna inte hamnar på snedden. Nån som vet? Tacksam för svar!
Vi har möblerat om lite i rummet, så vi kan få lite private space! Så såhär ser det ut nu :)
Köpte lite cupcakes! Inte alls goda som jag trodde dom skulle vara! Hade hoppats på mer philadelphia and less suger!! men det är okej, gav dom till mina roomies! Dom blev lyckliga :))))
Lite svar på frågor som jag har fått:
Linnea Egonsson: Nej, jag har inte varit in the mall yet! Var där en snabbis på barnes and nobles för att köpa en kalender, så har inte hunnit se hot topic!!
Mike min son: Jag saknar dig! Papi känner sig vilsen! Har du bakishäng idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ERIKA SKRIV INTE EGONSSON!! TA BORT!!

2012-01-23 @ 14:29:38
Postat av: sleeza

vänd bilderna i iphoto först. pusssss

2012-01-24 @ 08:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0