EVAAAA, SLOW DOWN

Ohh, min tillvaro är förstörd! hade skrivit ett as långt inlägg dedikerat till min oroliga mage, men det inlägget försvann!!! tack blogg.se!!
Jag får försöka minnas.
Jaja, jag gör inget vettigt av mitt miserabla liv. Jag har fortfarande stressmage. BIG TIME. I morgon kommer jag möta ännu ett stressmoment då jag ska till frisören för en touch up. Detta är ett stressmoment då jag har en mage som lever sitt egna liv och jag vet aldrig när den kommer attackera, if you know what i mean. Jag skriver blanketter efter blanketter om min hälsa till skolan, just nu är ju inte hälsan i tipptopp, så jag utlämnar det. En liten lögn skadar väl inte? Det kan väl vara min och er bloggläsares hemlis? Jag trodde först Kim hade smittat mig med glutenintolerans. Sen trodde jag att jag hade fått diabetes, för att jag älskar godis. Sen trodde jag att jag hade blivit laktos, eftersom alla andra är det och det hade varit en naturlig förklaring. Men jag googlade ALDRIG, det ska man aldrig göra. Då hade jag ju själv diagnoticerat mig med mag-cancer. DET! hade ju varit ett stressmoment om något. Så jag frågade sjuksyster mamma. Hon ba: Erika, det är stressmage. Jag ba: ok.
Så, nu har jag skrivit väldigt mycket om min mage på senaste tid. Men den är en väldigt stor del av mitt liv just nu, ALLT, då menar jag ALLT, kretsar runt min mage i skrivande stund. Man kan ju säga att klimatfrågan är rätt långt ner på min prioteringslista..
Annars då? Inget. Jag lever på längtan och förväntan, men också av rädslan. Jag vet inte, men om exakt en vecka sitter jag på ett plan mot USA. Förhoppningsvis jämte en skön snubbe eller gammal tant som har lite rövar-historier att berätta. Det kommer ju bli ensamt annars.
En sak som får mig att se ljuset i tunneln är att Jersey Shore Season 5 börjar på torsdag. NAAAAAJS !!!!!! BÖRJA TITTA, VÄRT DET!!! GTL, SMOOSH, DTF!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

hahah bääästa inlägget!! LOVE IT! krya på stressmagen

2012-01-04 @ 17:07:10
URL: http://kimmy-taz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0