hej ff's och bb's!

Jag tänkte på en sak, vill ni se hur jag bor eller inte?! Jag tänkte det hade varit kul att lägga upp bilder, men sen tänkte jag: vill dom ens se?!??!?! (jag är dålig på att ta kort också!)
Bra fråga, jag får fundera lite på det.
Annars då kankse ni undrar? Då kan jag svara att det inte har hänt mycket mer än att jag bara har ätit skitit (woho!) och sovit. Åt kina mat igår, delicious!! Så jävla mycket dock, åt fortune cookies!! ih.. vill ni veta vad det stod på min? klart ni vill här får ni: No one is standing in your way anymore, time to moving forward.
Vad tycker ni? Bra första fortune? Jag tycker den var godkänd, vet inte om den passar in just nu. Men heyy, vem klagar???
What else?
Jag börjar skolan på tisdag, då kommer jag bara ha föreläsningar måndag, onsdag och fredag! Så jag är ledig tisdag och torsdag, så då kan vi hänga? oh vad sorgligt att säga så, klart vi inte kan hänga. men vi kan skypa!! så börja ring bitches.
Ska jag vara helt ärlig har det varit en slow weekend, det var som jag trodde. Min ena roomie som är här, hon är inte mycket att hänga i granen, så ida, du kan vara lugn du kommer inte bli replaced! Första veckan so far har varit tråkig, men som sagt skolan börjar på tisdag så jag är pepp på att äntligen ha lite att göra :)
dessa kurser ska jag läsa:
1. Principles of management accounting
2. The Legal Environment
3. Productions, Operations Management
4. Corporate Finance
5. Analysis Financial Statements
Jag ANTAR ni är väldigt intresserade, så där fick ni reda på det. Imorgon ska jag försöka hitta alla salar, kommer bli intressant. Haha. Sån JÄKLA stor skola, även om byggnaderna är separta så kan man gå andra världs krigs tunnlar till alla. Scarry, så typiskt amerikaner. Dom gör allt för att slippa en nypa frisk luft.
Asså, märks det att jag är uttråkad eller?!
Aja, jag ska städa ma room a little. Köpte en massa fint inne i 1 dollar store!! love it, det är alltså 7 kr för varje artikel!!! helt sjukt!!!
okej, nu säger jag hejdå! hejdå!

Kommentarer
Postat av: sleeza

haha sköööön är du !

2012-01-16 @ 22:16:18
Postat av: mom

LOVE UUUUU !

2012-01-19 @ 00:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0