the whole world is built on trade credits

Har precis tryckt i mig en donut, jag och Tessa var ute på en PW (powerwalk) och kände att vi gick plus minus noll. So true. Många av er som läser den, dvs 50% har redan varit i Duluth. Nu har jag varit här 3 veckor, det kankse inte är så mycket men man har liksom krypt under skinnet mer på Duluth som stad om ni förstår vad jag menar? Jag har varit ute och gått, levt här, gjort min egen mat varit på platser jag aldrig varit på förr. Har inte varit tids-pressad som förr. Duluth är en lugn stad, men inte jätte anpassad för fotgängare. Får jag nämna att jag saknar ford festa? Men som sagt, Det är en härlig stad och alla är verkligen sjukt trevliga. Det är därför jag vill berätta att jag har blivit uppvaktad. hehe, (ingen förlovning mamma). Jag ska på min typ seriöst första date i mitt liv, haha. Han heter Ryan, not really my type at all. Ingen jag hade raggat på på Stallarna om man säger så. Han är en computer science major (dvs säkert cod, wow nerd), blond och fixar inte håret direkt. Det ligger som en välkammad rakad guldhamster på gässan. Men man kan inte vara kräsen vid det här läget, man måste ut på marknaden. Så imorgon klockan 18.00 Duluthisk tid sitter jag och käkar nått gatt på applebee's.
Annars då? Idag har dagens outfit varit som sådan.
Frisyr: Ostylat, lite vågigit, lite o-kammat med, ovant för att vara mig.
Andedräkt: Blandat mellan tandkräm och söta laffy taffy (tycker iallafall jag)
Kläder: Carlings, H&M, Bik-Bok. Lite miss-matchat. (ingen bh ofc!)
Ansikte: En finne som kommer olägligt.
Naglar: Rosa med glitter i.
Vill bara passa på att önska NuszkowskiJävel en trevlig resa till Filippinerna höll jag nästan på att säga, jag menar NZ. Vem vet du kanske vänder dig till Filippinerna?
Elin och Ida, vad fint ni skriver på Facebook. Jag saknar er olidligt mycket men på två olika sätt! Jag vill ha er på varsin sida om mig, men inte för nära det är så satans varmt i vårt rum. Men på ett tryggt avstånd.
Elin, kan du inte uppdatera lite mer på din blogg hörru? Gärna om utvecklingen med Svenska Björnstammen. Fan vilken turn-out det har blivit, satans kul! Hade jag varit där hade jag inte bangat, hoppas du vet det. Mike Egonsson Hansen Tran, du måste gå!!!!!!!
Ida, hade varit kul om du kunde uppdatera i din blogg om dina kulinariska upplevelser. Mat, miljö you name it.
Linnea min lillasyster, gud vad jag saknar dig faktiskt!!!! Min lilla-syster, det gör ont i mitt syster hjärta att veta att du inte är 100% än, (läste din blogg) förlåt att jag tar upp det i min blogg men jag kan inte kommunicera på ett bättre sätt med dig. Snart fyller du 18 och då ska du med på en riktig bar-runda!
Förlåt för ett väldigt långt inlägg allihopa men en liten hemlängtan slog mig lite, faktiskt när en av mina klasskompisar frågade vad jag saknar mest från Sverige, min hjärna och hjärta ba: mina vänner och min familj!!!!!! OFC!!!
Puss allihopa! Imorgon är ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0