nu har man träffat katten

man blir ju orolig när det första ens roomie säger är: "i've got something to tell you". Jag bara jaha, detta kan ju inte sluta bra nånstans. och det gör det inte heller, Julie säger att hon har en katt jävel. .............................. katt jävel ............................. suck... Dom som känner mig väl vet hur mycket jag hatar katter, Maja/Kajjan vet det mycket väl "ska du ha en kuk i röven"- väldigt hårt sagt av mig men det är lite så jag känner. katt-fan Okej, annars då? Jo jag träffade en svensk kille igår, han heter Fredrik. Han är lite top-notchig. Han använder engelskt vokabulär så som "pretentious" och "extraordinary". men om han inte vill säga awesome så slipper han.

Kommentarer
Postat av: Kim

hahahahah!! din blogg lyser upp min vardag

2012-01-13 @ 11:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0