oh-oh

Paniken som uppstår när läraren i business law drops two big bombs:
  1. Allt handlar om points här i Amerikatt, man kan sammanlagt samla ihop 2500 points på en termin. Vi ska ha ett projekt arbete i business lawn och gissa vad idioten till läraren har gjort då? Jo, han sätter MINUS POÄNG på alla misspellings och grammatiska fel! I'm screwed.
  2. För att ha någon som helst förstålse i det han säger måste man veta basen i Amerikas rätt-system. Man ba: fuck. Det hade varit gött om man ens hade hört talas om lite, men jag är inte intresserad! Inte ens juridiska serier på tv intresserar mig! Ally McBeal what?????
Suck, jag önskar vi levde i ett anarkistisk samhälle just nu!!
(bara så min lärare Thomas Weed Reed vet, så tänker jag göra många utropstecken!!!!!!!!!!!!!!!!, jag kan ta minuspoängen, i make up for it in svepning!!!!)

Kommentarer
Postat av: Mike! :D

Du kommer klara det Erika! I believe in you!

2012-01-22 @ 16:34:38
Postat av: Linej

När kommer HT bilder????????

2012-01-22 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0