Okej, Sammanfattning

Hej! Nu tänkte jag skriva om det jag har varit med om so far, skol-mässigt. Där jag bor heter Stadium Apartments, som är located precis jämte arenan. Så jag kan kolla matcherna från mitt fönster, inte riktigt men nästan. Jag bor med 3 andra tjejer; Julie, Tessa och Kinesen (jag vet inte vad hon heter). Det är Julie som har en katt.. no words needed. Kinesen har jag hört är en riktig ragata. Det bodde tydligen två andra svenskor i detta rummet och dom hade verkligen brakat ihop, allså svenskorna med kinesen. Kinesen är en riktig lort-gris!!! Fyfan, och då menar jag fyfan vad skabbigt det är i vårt kök och toa!!!! INGEN, då menar jag ingen har städat på mycket länge!!!! Eftersom dom bråkade om att kinesen aldrig städade, så slutade dom andra också att städa, jag ba: moget!!!!!! Asså jag kan ta skitigt till en viss mån, jag har bott med Elin liksom, man överlever. men detta är kat-ta-strof!!!! Kim, du hade älskat hur jag diskade om du bodde här!!! Nä, föresten kim, du hade inte överlevt!!! du hade ju genast tatt första bästa flyg och flygit hem!!!! du ska vara tacksam över hur bra jag diskar!!!!!!!!!!! Men, som den väl-organiserade människa jag är, så har jag styrt ihop ett städ schema!!! jag vet att kim tänker, erika du är inte väl orgniserad, men sen vet jag att ida tänker jo erika är välorganiserad. Så det är ju en smaksak om hur välorganiserad jag är, men jag kan tycka att jag är organiserad iallafall.. wow, sidospår. what else? Jo, vi har fyra men starka svenskar här den här semestern. 4 ehvsare, suck man tänkte man skulle slippa ehvs lite, men sen har dom också styrt kosan hit. Jaja, bara dom inte kör sitt bull-shit översittar utskott snack på mig så är jag nöjd!!! en ser ut som bolsgård lite, eller väldigt mycket hahah!!!! kul, då har man nån att mobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0