sour patch!

oj oj, vad förra inlägget upprörde vissa känsliga läsare *ting*hosthost*ting*, det jag vill förmedla med förgående inlägg är;
  1. Nej, jag är ingen asiat-hatare.
  2. Jag älskar dom, Julie är typ den sötaste (det är sydkoreanskans riktiga namn). Hon delar med sig av all kökredskap och vågade faktiskt smaka min pasta carbonara.
  3. JingKai (kinesen) är lite blyg. Men hon skickade sin gamla tenta till mig, så jag är nöjd.
Men jag tycker det är intressant det här med olika kulturer, det kommer verkligen bli en lektion som jag kommer kunna ta med mig hela livet :) if ya know what i mean.
Double T, anledningen varför du inte har fått något inlägg dedikerat till dig är för att ditt signum är fylla. Fylla med proper bootyshaking, dance battle och brutna fötter. Jag får inte supa här, det är olagligt! Jag måste fylla 21 av någon dum anledning :S:S!!! Så istället, borde du gå till Stallarna ikväll!! INTRÄDE 20 spänn!!! vilket fynd, plus på kontot!!!!!!! men du vet att dom stänger 1 va? Så slipper du fråga vakten och 20 fulla studenter. ting, kom ihåg!!! you are allways on my mind!!!! du är min favorit asiat med ida hammarström!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

ändå bra att Ting kan gå in här och läsa festinstruktioner :) jag tycker ert hem ser fint ut! tänk va trist att bo helt själv i ett halvår utan att känna folk liksom!! miss u

2012-01-18 @ 13:42:25
Postat av: erika the master of this blogg

haha, instruktioner!!! miss you more =)

2012-01-18 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0