the hen is in the basket

okej, nu ar jag da framme!!! Har varit en valdigt lang och ensam resa, med diverse spyor och skit fran medresanarer! Men jag stod pa mig till nastan slutet, dvs nar vi var pavag ner till minneapolis. "fasten your seatbelt" skylten hade tants, alla flygvardinnor hade satt sig! DA!! var jag tvungen att spy, sa det var bara att resa sig och springa och leta efter spypase, jag fick skall "mam, fasten your sealt belt sign is on, sit down" jag kontrar: "i'm goin to puke!!!" da blev det liv i luckan. mer an sa hande inget.

Kommentarer
Postat av: Kim

Känns bra att ha dig på plats!!

2012-01-11 @ 23:20:25
Postat av: Kim

jag kläckte precis världens bästa ordvits!! IAmErika. Hahahaha fattar du?? BÄST! medgeeee?? <3

2012-01-12 @ 00:40:21
Postat av: Mike! :D

Saaaaaaaaaaaknad paaaaaaapi!

2012-01-12 @ 00:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0