minneslucka

Hur kom jag hem i natt??
Löd min fråga när jag vaknade upp en aning svettig och med trosor utochin och en sleten tröjja på tvären. Kollar runt mig, ja jag är hemma. *pustar ut* men vad är det?? varför ligger det mcdonalds mat på mitt bord, orört i en påse och med cocacola??? jag dricker ju inte ens läsk? aha, aja.. fan mitt pass, hittat, pustar ut igen... Sen kommer paniken stigandes? HUR KOM JAG EGENTLIGEN HEM? MED PLÅNBOK OCH ALLT? 
får höra historien av grabbarna, jag hade hoppat in i taxin och fött barn.... no words needed och jag lämnar historien här.
Jag vet inte, men detta kan nog ha slagit min 18-års dag pinsamt nog.
Jag måste ha gett mitt nummer till alla på baren, för dagen efter hade jag 3 sms från nummer jag inte vet!!! hey its corey, heys it luke, hey its david!!!!!! hey, i dont know you tänkte jag.
Jag firade min 21 års dag och the fact that i haven't been able to drink for 3 months STORT. på en onsdag, på ett ställe som kallas blatter buster! Blatter buster= du får dricka hur mycket du vill, GRATIS, tills den första människan måste gå på toa. Så inte bara att jag blev full som en studentklass, min blåsa fick sig ett rejält tränginspass.. Tur att man inte är bortskämd så att säga.
Dom spelade avicii-levels. Fick tårar i ögonen, man är så jäkla svensk ibland att det inte finns! jag skämms inte, för är det något USA har fått mig att inse är hur svensk jag egentligen är. Jag älskar laktrist, lingonsylt is my life, sprit det tål jag inte fast jag tror det, det ska vara bregott på mackan, spelas avicii eller swedish house maffia går jag igång som en brunstigt sto!!!
När jag kommer hem till svearike ska jag pussa alla er där hemma! Mike min son, hörde att du drack i onsdags! Stolt. Alla er där hemma: ni är otroligt saknade!
IDAG SKA JAG LAGA SKAGENRÖRA OCH UNGSPANKAKA. heja gul och blå!
En gammal bild från en UMD match, har andra bilder jag borde lägga upp......... Men ni får väntas!!!

Kommentarer
Postat av: linn3q

jag är den söta systern!!!

2012-03-26 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0