Tack Mayhem Linda!!!

Först och främst tack till linda elling, hon gav mig lite hopp om föregående inlägg angående min nya "topp" ... Nu kanske jag vågar använda den!
Annars då?? Har varit uber american och fixat mina naglar, satt där och tjötade med nån chelsea typ (ni vet hon från teen mom 2, fast i thai form) Vi skvallarde lite, no biggy! Tänker inte säga om vad! Tror hon hade opererat brösten dock, satt så oproportioneligt på hennes kropp!
Annars då?
Nu har äntligen mitt spring-break börjat! Så jäkla gatt! Nu kan man njuta lite av det fina livet, ska supa som om jag vore 18 igen! Hanna och Ida, hänger ni på eller?! Elin, skulle vara gatt om du kunde fixa in mig igen om jag blir utslängd.
Ska imorgon natt åka till Ellora, jag är så sjukt exalterad! Jag saknar henne så det gör ont och det ska bli så kul att få hänga med henne, och supa med henne! Tur att Tommy Ekbäck är i småland, hade slutat illa annars! hehe ;);)
Love you guys!
/Erika från minnesota

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är så stolt!!!!!!! Jag har en cool syster!!

2012-03-11 @ 14:09:18
Postat av: Sleeza

Ehhhy, i got a necklace in my bra ! Hahaha tommy ekbäck

2012-04-04 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0