The countdown has begun

Okej, mina damer och herrar!
Nu är det dags för mig att snart bli rolig igen. Jag fyller år om 12 dagar, så nu har jag börjat lite smått med kläd-panering! Har köpt lite grejjer som kan göra mig redo to parteey.
Först måste jag köpa en bh, för jag har ingen. Jag går runt i sport bher, många tycker det är lustigt! jag håller inte med dom, för det är så förbaskat skönt. Men på min födelsedag måste jag ha lite clevage.
Men jag köpte en snygg top, den kan man ju inte ha bh under?!!
eller hur?
Lets parteey, jag ska ju självklart inte gå med bara den! Det är alldeless för kallt, så jag ska ha jeans över! American style...
Love

Kommentarer
Postat av: T

Snygg!

2012-03-07 @ 10:08:55
Postat av: TT

Haha e det theresa som kommenterat? Jag trodde det var jag för en sekund. jag tänkte skriva SNygg! jag med!

Snygg!

2012-03-08 @ 00:59:34
Postat av: Linda

Assnygg! Fan nu kommer du lätt haffa en amerikan ju!

2012-03-09 @ 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0