vad har jag gjort!!!!!

Planen var att skriva mycket tidigare, men jag hade ledigt i 3 dagar så jag hängde med Spring, Carl, Jurrah och Ella. Sköna typer, så kunde inte blogga, jag kunde, jag gjorde det.. men inget längre och mer utförligt!!! Jobbigt att skriva på de amerikanska tangentborden ska ni veta. Igår var det männens tur i matlagningsbattle. Portionerna var stora, maten var JÄVLIGT stark (white girl problem!!!), meeeen, dom bjöd på en gudomlig strawberry cheesecake! dom kommer vinna, stort!!! Plus att det blev lite naket ett tag, på lektions-tid!!!! Bangar inte. Nu har jag haft 2 av 5 lektioner.... Inte ens halvvägs.. Men jag får bita ihop, om en vecka börjar spring-break. Ska bli jävligt kul att hänga med Ellora! Jag saknar henne! Hon bor 3 timmar från Detroit, så dit måste jag gå! (Put your hands up for Detroit!) Så kommer nog gå med händerna i luften, under hela visiten! Imorgon ska jag göra något som jag kanske kommer ångra i framtiden! Men vad gör det? Det är ju drop-in! Fred, Fredrik (som jag VÄLDIGT ofta kallar Christian??? Slaven heter ju det? Dom är rätt lika till sättet faktiskt!) ska också med!!!
Här är den goda yoghurten jag lever på!! Mumsfilibabba

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sometimes we know we shouldn't and thats exactly why we do it.

2012-03-02 @ 20:50:43
Postat av: Kim

medge ni ska skaffa en bebis??

2012-03-03 @ 06:41:38
URL: http://kimmy-taz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0