Yes, dagen är över!!! men, vad ska jag nu göra? ....

Okej, dagen är ÄNTLIGEN över och jag kan pusta ut i några veckor. Ska bli skönt att sova imon utan att ha dåligt samvete, men har ställt klockan på 10 så jag kan skypea med ida!! Icke att förglömmas.
Titta vad som gömdes sig i min brevlåda! Världens största gratulationskort från mike my son and viggelito! Jag fick tårar i ögonen :') Jag ska kompensera för att jag inte var på er födelsedag med presenter från usa! Vad sägs om mozarella sticks? eller hamburgare XL? mountin dew? listan är lång! TACK SÅ JÄTTE MYCKET <3<3
Hihi såhär ser före bilden ut, tänk vad lite utsläppt hår och ett leende kan göra!! upp med hakorna erika, rätar du dig lite så slipper du alla rynkor!! *hoppas jag får ett greencard ändå*
Annars då? Ni bryr ju er inte. Så jag tänker inte berätta. #ingetnyttharhänt.
MÅSTE dock tipsa er om något helt magiskt, bokstavligt talat!!!! Serien: Once upon a time! Jag är fucking hooked! Handlar om snövit, rödluvan, hans och greta ja du vet alla! Fast modernasierat/verkligehetsbaserat! Äh, who am i kidding. Serien lost som jag är och var förälskad i, producenterna producerar denna serie också! Så massa skådisar från lost är med i once upon a time!!! Så jäkla fett :') I love neverending storries.
Fan vad jag tjötar!
Jag kan visa och skryta lite om vad jag har shoppat! Are you ready??
Haha, mm, luktar himmelskt kim!! Med doft av Aruba coconut och bali mango! Du kan dofta när du kommer hem.
Kankse kan lära mig hur man gör smokey eyes nu! Ett start kit från vic-vic-victoria secrrrret!
Fresh to death sneakers, luktar så gott innan dom förstörs av tåbira och festival geggamojja.
Shimmer, för din lilla kropp!! Så nu kan jag shimmra på hemortens gator! Hola Celebrity!!!! #justgotbackfromamericayouknownothingspecialmarriedryangosling
Äh, assa jag orkar inte mer!!!! Ett väldigt doftinspirerande inlägg, kan vara för att jag inget luktar gått runt mig? Kim har ju alltid balanserat luften kring mig. Så nu överkompenserar jag. Som killarna på högstadiet överkonsumerar axe. Undrar om date fortfarande finns?!
Fick sms från en kille: "shitty being sober, good thing i have addy!"
Den karamellen kan ni suga på. Shepp o'hoj ett väldigt GAY inlägg!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kim

du kommer att vakna av att lägenheten är full av blå- och ljusrosa bubblor och jag står i din dusch och sjunger och använder alla dina badrumsattiraljer!!

2012-03-29 @ 13:41:52
URL: http://kimmy-taz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0