everything i've done here has lead to this moment.

FINALS!!!!
amagad amagad.
Jag kommer do efter den har veckan! Jag har precis lamnat in ett arbete, sa nu har jag 4 av 5 kvar. Jag ar redan helt slut, sov 2 timmar i natt, vaknade 7.30 direkt till bibblan, 3 koppar kaffe, maste skita, tur nu an senare (typ under tentan), fan jag ar trott, hinner inte sova, ata far jag gora i farten, aaaaaaaaaaaaah dont panic.

2 veckor exakt, sen ar jag hemma <3
update: har klarat två finals med marginal, ett arbete som är inlämnat som jag tror jag har klarat (han rättar alltid så snällt!!!), två kvar! Det svåra imorgon, corporate finance, jag måste få 123 av 200 poäng för att klara mig!!! nervigt!!

Kommentarer
Postat av: Kim

KÖTTAKÖTTA!! Kaffe > sömn & mat

2012-05-08 @ 02:37:24
URL: http://kimmy-taz.blogspot.com/
Postat av: mike

Du klara det erika! GOGOGOGO!

2012-05-08 @ 11:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0