oh yeah, karma yeah!!!!

jag har nu klarat 4 av mina 5 ämnen, ett prov kvar på fredag som jag hoppas jag kan naila också. Jag klarade alltså min corporate finance. Jag behövde 123 poäng till för att klara kursen, jag fick 147 poäng. SÅ hola marginal!! Lyckan är total!
Jag kan alltså åka hem med massa D i bagaget, (man är ju inte direkt en overachiever.... ;D)
life is good! NYC here i come!!!
BLAW- The Legal Environment PASSED
POM- Productions, Operations and Management PASSED
CORP- Corporate Finance PASSED
FMIS- Financal Statement Analysis PASSED? (har inte fått mitt slutbetyg på semester projectet!)
ACCT- Acoounting VEMVET?

Kommentarer
Postat av: Kim

proud!!! <3

2012-05-09 @ 03:07:53
URL: http://kimmy-taz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0